Monday 9 January 2012

birthday aktion from kawan2 tesco scott garden


Hari ini,,
masih hari ini
hari ulang tahunku
sembilan januari 2012
duapuluh tahun sesudah aku tercipta di muka bumi ini
entah apa sebab
aku saja je
nak tulis kat handphone aku ni
wat malam ni nak posting kat blog i

entah ni hari sebetulnye same saje
ngan hari yang lain
just ari ni bifday aku
tapi x pyah lah nak bikin MENSYUARAH :-D
makasih banyak wat korunk yang dah bagi gift wat bifday aku
just tahun ni lah aku dapat yang sebegini
tergamam sangat lah ngan kultur budaya baru ni
ni lah hidup baru ku
kat negeri perantauan dimana aku dilahirkan
tapi meski ni bukan negeri tumpah darahku
makasih lagi wat korunk yang selama ini dah ada dan berjalan di hidupku
korunk terlalu baik ngan aku laah

ni smua bermula awal pagi tadi
setelah balik kerja semalam aku pun sibuk ngan laptopku
habis tu buka bag nak ambik baju yang baru beli wat kawan kat kampong
eh teringat pulak ayam goweng dari tempat kerja tadi :-D
habis makan lepas tu tidor zzzZZZ
jam 8 terbangon ngan suare suare UNDERGROUND dari hedset aku
headbanging jom \m/..\m/
lepas tu mandi en brangkat kerja lah :-D

'nampak eiya mcam baru bangun tidor je
membebel sikit nak membodek aku :-D
tanye bile aku last ?
Aku : 15 ari bulan lah!! (true 13 ari bulan kot)
'janet pulak membebel pasal lama tak nampak sye :-D
'kak nar datang en bagi gift :-D
amboiiyyy upppss sesuatu ;-)
'bos pulak bagi gift 1 cake en 1 bread :-D
'unna bagi jeruk orange :-D
'awek stimboat pun datang2 bagi aku coklat Tomblero kot !!
'yang best ni Gift dari NISYA
die datang ngan 2 kawan die
die bagi tu ape name laah
semacam mading dari kertas yang ada gambar en sobekan kata2 di kertas dari kawan2
Trimakasih wat isi dari kak nar, huiyee, uzzy, kak yati, nisya, kak sue,

'jam 6 sye turun kat tesco
kawan2 dah tunggu :-D
macam lah sye nis best sangat kan ?
Trimakasih wat smue yang hadir dan yang bagi ucapan kat bifday aku
kak nar, UZZY, kak yati, NISYA, amira, kak ling, eiya, Akhti, bang DOO, kak long, kak nor en sape2 saje laah yee
terlalu banyak nak tulis name satu satu

'habis muke, rambut, baju sye kene buli cake ngan kawan2 ni
nak menangis pun tengok2 laah
takkan lach ROCKER nak menangis kat depan khalayak ramai
habis potong Cake trus kite kite korunk ambik gambar laah

habis tu baru korunk2 ni ambik bagian makanan sendiri2
bile makanan dah habis
special Thanks wat otak otak pelakon mensyuarah ni
THIS MY ABANG MY BEST FRIEND
"UZZY AMIRUL"
tahniah tahniah sangat kat die
sekarang waktunye balek ke dunia kerja ye
terima kasih smue en back to work
my friend's :-D




















No comments:

Post a Comment