Friday 20 April 2012

apa yang aku mau - misi koleksi hadapan ULTRAS atribute's

entah apa yang aku mau tulis ni

bosan lah nak ber facebook je


okelah

habis masa nak collection

benda2 n t shirts metal

brenti kejap,, off dulu time metal


skunk nak collection benda2 berbau

football n ultras


apa2 sila komen je


ni benda2 yang mungkin boleh dapat

jikalau ada orang yang berbaek hati nak tukar


pasal aku xde duit doh

nak tunggu gaji pun lama lagi

ahah mesti gaji nak hantar kampong jugak


mehh nii aku bagi gambar je

sapa sapa yang nak bantu

semoga di balas yang esa

\m/  amiiinnn  \m/



















naah ni yang aku boleh beli sendiri

meh sapa yang nak

jom lah tukar atau tolong aku dapatkan gambar2 yang kat atas tu :(




















dahh habis lah

macam ni je dulu

aku nak makan
ni time bali keje lah weiii

cukup sekian dan aura kasih
19\m/99

ALANGKAH INDAHNYA BERSATU
featuring

BANTAI SAMPAI MATI

No comments:

Post a Comment