Friday 6 April 2012

antara aku uzi fia,, akankah cukup sampai disini ??

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiE9mEztHYcOZhu0m-rKdm-KKMatVmCB5xSMxb4mXWvGG9Fcn7g4LcJA0FYRH6UPPnCX-PqVIX-x4XHtYLua3zAgDOgyxTHZgUBSzpFjwGMiUE9Bvw9dKIHjcsCUSuatm-f35jk12_hIZR2/s320/1_260891891l.jpg


⌣̊┈̥-̶̯͡♈̷̴✽̶ Sahabatku ✽̶♈̷̴┈̥-̶̯͡-⌣̊

Aku tidak sedang berlari..
Tapi Lututku gemetar paksakan kaki
Tuk tetap berdiri..
Aku ingin tetap berdiri walaupun susah..

Tak pernahkan kau teringat..
Saat tertawa bersama..
Saat Berjuang bersama..
Saat Berkorban bersama..
Bahkan saat meneteskan air mata bersama..?

Tak pernahkan kau teringat..
Massa massa sulit yang pernah kita lalui bersama..
Perjuangan demi perjuangan yang kita lalui bersama..
Masa masa indah hasil sebuah perjuangan yang kita lalui bersama pula..??

Lalu...
Apalah arti sebuah persahabatan
Jika kau hancurkan tanpa adanya alasan..

uzi & fia
sekarang kita jalan masing2
seperti maumu seperti takutku

aku tak ingin kalian kira
aku benci sama kalian
tapi kerana aku tak kuat
lebih baik aku jauh lalu dilupakan
daripada dekat tapi aku tak berguna

Aku dah sakaw
kau nak apa buatlah
dah sabar pun hari2 nak kena marah xde sebab
kau ada hal ngan fia knp nak marah ngan aku pulak
cakaplah ngan dia

mulai skrg aku xnak apa2 dri kau
buatlah hidup sesuka kau
janji kau senang

#bye

No comments:

Post a Comment