Thursday 1 March 2012

^My DisCrymINAted SisteR^

Hari ini 1 maret 2012
terbangun dari tidur dengan kondisi yang menyakit kan
entah kenapa
serasa seakan tulang rusuk ini berkurang
terasa seakan penyanggah kulit ini ada yang hilang
tiba2 saja terbersit kalau hari ini adalah hari terakhir kerja bersama NISYA di minggu ini
dan baru kerja bareng lagi
selasa minggu depan

ternyata kenyataan berkata lain
hari ini adalah hari terakhirku kerja dengannya untuk seterusnya
kerana hari ini dia sudah bertemu janji dengan bos lain :-)

apa boleh buat
so life must go on

meskipun masih teringat jelas awal dia datang kerja
masa itu aku dengan semangat nya menanti siapa lagi kawan baru aku
ternyata dia Yang sekarang dah panggil aku ABANG
dia yang udah aku anggap seperti ADIK ku sendiri

terkadang pun aku malu bila teringat hubungan kita
aku sering buat dia merajuk dan marah
pernah juga aku buat dia marah tingkat dewa kan :-D

trimakasih atas hari2 yang pernah kita lalui
atas sedianya dirimu memberiku bertumpang kasih dan sayang

tak ada yang nak aku sembunyikan
aku bukan hipokrit :-D
terkadang apa yang orang nampak
apa yang orang kata
itu ada benarnya
CINTA ITU TERSIRAT
,BUKAN TERSURAT
teringat ada pepatah jawa paling berkesan untuk hubungan ini
"TRESNO IKU SOKO KULINO"

adik, abang sayang kan kau
abang berterima kasih banyak2 ye
dah bolehkan bertumpang kasih dan sayang

bila ada kelapangan masa
meh pegi sini
kita tunggu CIIIN \m/.(^_~).\m/



^My DisCrymINAted SisteR^

No comments:

Post a Comment